Wat bieden we onze nieuwe leden?
Lid worden van de VOV kan veel meer inhouden dan alleen maar het bijwonen van de verenigingsbijeenkomsten en de toegang tot het forum en de documentatie op het ledengedeelte van deze website. Als u dat wilt brengen we u in contact met een van onze ervaren kwekers (zo dicht mogelijk bij u in de buurt), zodat u bij het opstarten van uw eigen orchideeënkweek niet alle wielen zelf opnieuw hoeft uit te vinden. En dan kunt u ook eerst eens meekijken voordat u beslist wat voor kweekspullen en -methodes het beste bij u (en de mogelijkheden die u daar thuis voor heeft) passen.

Lid worden of eerst eens komen kijken
Als u nog niet weet of de VOV wel iets voor u is bent u toch van harte welkom om eerst eens de sfeer te komen proeven bij een van onze bijeenkomsten. Neem dan even van te voren contact op met de secretaris dan weten we dat u komt en is er iemand om u te verwelkomen.

Wat kost het lidmaatschap?
Het lidmaatschap van de VOV bedraagt € 20,- per jaar voor gewone leden en € 10 per jaar voor huisgenootleden.
Dit bedrag is echter tijdelijk met ingang van 2023 en tot nadere orde verlaagd tot €10 per jaar voor gewone leden en €5 per jaar voor huisgenootleden.

U hoeft zelf in eerste instantie geen actie te ondernemen, u krijgt een -van te voren aangekondigd- bericht met een betaallink om de contributie te voldoen.

Lidmaatschap opzeggen?
Stuur dan een mailtje naar de secretaris. We zouden het erg op prijs stellen als u even aangeeft waarom u het lidmaatschap wilt beëindigen.

Privacybeleid
Met het invullen en versturen van het aanmeldformulier gaat u akkoord met het Privacybeleid van de Vereniging Orchideeën Vermeerdering. U geeft ook toestemming om uw gegevens op te slaan en te gebruiken volgens de richtlijnen die vastgelegd zijn in ons Privacybeleid.

Wilt u lid worden?
Vul dan onderstaand formulier in.